Colombo works in 24-hour garage and supplements his meager salary by selling marijuana. Mario, a strange guy who loves birds, hires him as a driver to take him to the Costa Brava to see the cranes. When he arrives, he tells him that the birds have changed their migration route to Romania. Mario needs to get there. And Columbo needs the money. Hiding their true motives, they begin a journey that will lead them to know each other better and to confront themselves.