Chiara is the matriarch of an Italian-descendant family torn apart. After her youngest son moves out, she decides to go along with Alfredo, her husband, on his trips as a salesman in the bars of Serra Gaúcha. Their trust in each other breaks down when Chiara finds out about Alfredo’s life on the road and he realizes she hides something. A turtle and decks of cards will put to the test their 50-years relationship.