Ibrahim came to Spain from Guinea Conakry and now both his life and his family are in Madrid. One day, he was arrested by the police and deported to his home country because he did not have a residence permit. From that moment on, his only goal will be to return to Spain. After traveling across Africa, he settles in a refugee camp located between Africa and Europe. There, he meets Aminata, a girl who is determined to jump the fence and enter Spain. However, this is a physical feat that not everyone is capable of achieving.