Alarm bells are beginning to ring and storm clouds are bearing down on the brilliant future of Adrian, the new teenage pop idol. Showing no respect or loyalty for his newly gained millionaire status, his old friends, neighbours, a fat ex-girlfriend and his pain in the neck of a brother threaten to reveal seedy details of his private life, hoping in return to receive the benefits from selling the exclusive rights of a bombshell article.