How much does private life impact on art? Julen uses persons. The power and domination that a man exerts to make a film. Marian uses her friend June. Using friends to make a movie. Using people to make a movie. The money. Maybe a film has nothing to do with art or storytelling, maybe it's just another way of exercising power.