One out of 19 million – the odds of being hit by a meteorite far exceed those of winning the lottery. But when luck actually strikes, the dream quickly becomes a nightmare, spectacularly shattering to pieces the lives of the lucky winners, as a flurry of thrilling, darkly humorous events turn their world upside down.