Ricardo, a former bon-viveur pushing the boundaries of recklessness. After having suffered two strokes, and ending up ill and half-blind, he is now seeking euthanasia. However, before he dies, he wants to reconcile with his two sons because throughout the years he allowed their relationship to fade. Adrian, the film's director, decides to help him achieve it.