In the Peruvian Andes, two siblings are raised in isolation by their father, a Tablas de Sarhua painter who exchanges his art in the village for supplies, while his children wait for him, cared for by their dogs. A series of unexpected events will drastically transform the only reality they know and will bring Sabina, the older sister, to meet her past and her culture.