Vico is a shy and solitary detective who passes through unusual events in a multi-ethnical Rome by night. Loneliness is his lifestyle. Then he meets Elena, a young, somewhat mixed-up woman, involved in a complicated case of fraud. Despite his opposition, Vico will become more and more entangled in the woman’s life.