How would you react if your partner confessed to hooking up with your idol? Teresa Bellón and César F. Calvillo ingeniously navigate this unexpected scenario in their captivating debut film IDOL AFFAIR, a charming romantic comedy inspired by the timeless essence of Woody Allen’s Annie Hall and Rob Reiner’s When Harry Met Sally. Featuring the talented duo Alexandra Jiménez (Checkmates, Ghost Graduation) and Hugo Silva (We Need to Talk, My Big Night), this delightful exploration of love promises laughter and serendipitous twists of fate.