Ina is an 18-year-old girl who looks after her eccentric grandfather - a man always full of surprises. She gives drawing lessons and hopes to make a career as an illustrator of children's books. One day after a medical examination, the doctor announces that her grandfather is in danger of suffering a stroke. He gives her a prescription for an expensive, but in his opinion, effective medicine, which he recommends that she buy as soon as possible, but Ina does not have enough money to buy it.