Three friends, Maro, Shpera and Yuri are unemployed and can hardly make ends meet. Tangled up in their complicated and hysterical relationships with the people closest to them, they seem to have emigrated from their families and their country. Provoked by a mysterious telephone call, they set out on a journey, filled with hope that this will change their lives.