Valentina, 15, full of hopes, doubts and questions. After her mother's death, she grows much more attached to her father, a taxicab driver obsessed with photography. Their relationship becomes so exclusive and absolute that it doesn't leave space for anyone else. With the passing years, Valentina will start to feel that this relationship is limiting, and begin to feel oppressed. When she will finally has the chance to live her own life and act like an adult, something will happen to sabotage all her efforts...