A woman, who is not quite a woman. Not quite because she is funny and plump. Because she is a comedienne and being a female comedienne is very difficult work. During the whole time, the comedienne gets in the way of the woman and the woman in the way of the comedienne. How and when will these two sides come to some agreement, unite, and do something together?