Toñi, a middle-aged trans woman, asks a miraculous saint in a church to have a boyfriend, and this is how Lahcen, a young and handsome Moroccan immigrant who has just arrived in Spain, appears in her life, with whom she will fall in love. This relationship will cause a great scandal in her community of neighbors, motivated by envy and distrust.