In a world where appearance is everything, Flaminia De Angelis is finally close to reaching the top of the social ladder and freeing her whole family from their new-money stigma by marrying credits not contractual Alberto, the son of the French ambassador. But, when everything is ready for the big day, her half-sister shows up like a loose cannon, entirely out of the blue. Ludovica suffers from Autistic Spectrum Disorder, and her family keeps her away due to her erratic and uncontrollable behavior. Now that she is here, Flaminia has only one question going through her mind: is she going to ruin her life or rather improve it?