Samira, the youngest of five sisters, calls her family together, camera in hand, for a rare meeting: “to help each other without having to go through a shrink or an imam”. Her mother remains silent. It’s not until she arrives in her native village that she reveals her secrets, her regrets and her strength – and that the profound bond and legacy that unite them, between love and rejection, begins to reveal itself.