Deep in the mountains of Afghanistan, a Hazara family – a historically oppressed ethnic people – tries to uncover the truth behind the sudden death of their daughter, Zahra, who moved to Kabul to study. In this poetic and poignant film, her sister Freshta narrates countless hours on the road, administrative and technological obstacles to justice... until the Taliban’s rise to power.