After a fifteen-year absence, Farah returns to Lebanon to live with her ageing father. There, the two try to find a common language that will allow them to have one last conversation. Ultimately, that language will turn out to be the only one he understands: poetry. As the sounds of revolution echo outside, Farah Kassem creates a deeply moving work, an intimate yet open portrait of her country in crisis.