Northern Italy, 2003. Mark Draveni, 19, charismatic leader of the “Demoni” (a gang of ruthless spoiled teenagers) has broke up with his girlfriend and schoolmate Giulia. The two young people love each other, she is pregnant by him and she wants to keep the baby but Mark is not ready to assume his responsibilities. After a fierce dispute with Giulia, Mark is seduced by a new schoolgirl, the blonde and sexy Serena Cursi...