In order for the revolution to live up to its promise, might love be the missing ingredient? Artist Dora García delves into the archives and finds in the searing writings of Alexandra Kollontaï, an early-20th-century revolutionary, a precious ally of queer and feminist movements in Latin America and elsewhere. A joyfully militant political film.