During the military intervention in Lebanon in the summer of 1982, the IDF seized the archive collection of photos and film from the Palestine Research Center in Beirut. Kamal Aljafari reclaims these images, which have been stored by the Israeli army and Ministry of Defense, thwarting this attempt to erase a people deprived of their visual memory.