Have you ever dreamt of a better version of yourself? You, only better in every way. You should try this new product, it’s called the Substance. It changed my life. With the Substance, you can generate another you: younger, more beautiful, more perfect. You just have to share time – one week for one, one week for the other. A perfect balance of seven days each… easy right? If you respect the balance… What could possibly go wrong?