After being released from a juvenile detention center, Wellington finds himself alone and adrift on the streets of São Paulo, without any contact from his parents and lacking the resources to rebuild his life. During a visit to a porn theater, he encounters Ronaldo, a mature man, who teaches him new ways of surviving. Gradually, their relationship turns into a conflicting passion, oscillating between exploitation and protection, jealousy and complicity.