As the 2019 Hong Kong protests erupt across the strait, Zhong-Han, a silent twenty-nothing in Taiwan, leads a double life - working at a family restaurant by day, and running with a group of local gangsters by night. But when the ownership of the restaurant changes hands, it sets off an unexpected chain reaction that forces Zhong-Han to witness and confront the corrupt power games of his country.