In a remote conservative village in the South of Egypt, a group of disenfranchised Coptic girls rebel by forming an all-female street theater troupe. They dream of becoming actresses, dancers and singers, challenging their families and the villagers with their provocative performances. Shot across four years, this coming-of-age story focuses on those girls, as they transition from childhood to womanhood.