The Brunaupark buildings in Zurich are about to be demolished as their owner, the Crédit Suisse pension fund, wants to build a new property complex. Hundreds of tenants – the victims of this proposal – are contesting their eviction. Hergert and Zietlow paint a portrait of a lively and resilient neighbourhood forced to confront its destiny.