Niscemi, Sicily. A landscape shaped by intensive farming, wildfires, and MUOS: imposing military antennae that disfigure the territory. At almost 30 years old, Valentina still lives with her parents. When her father’s health deteriorates, she is forced to take her fate into her own hands. A delicate tale of emancipation rooted in a ravaged yet beloved land.