Nour, 27, immigrated illegally to Marseille. With his friends, he makes a living as a small-time dealer, leading an unconventional, festive life… Meeting Serge - an unpredictable, charismatic cop - and his wife Noémie, turns his life upside down. From 1990 to 2000, Nour loves, matures, and clings to his dreams.