2055. Steevyshady, an overly botoxed Youtuber tells their idol’s mad destiny: we follow pop diva singer Mimi Madamour from the very peak of her career in 2005, all the way down to the pits of hell, a downfall brought about by her love story with punk icon Billie Kohler. For half a century these drama queens have sung their passion and their rage high upon a stage.