Anna lives alone with her daughter Morgana and works in the accounts section of a big firm. She likes her work, gets along very well with her colleagues and clients, but the day the company is bought by an international firm, everything suddenly changes. To celebrate the merging, a party is organised, and Anna is the only employee whose presence the new manager does not ackowledge. Is this nothing to worry about, did the guy just forget ? Or not ? From this small event on, the company slowly but inexorably make her an outcast. It starts with small, imperceptible, but continuous frustrations. After a while, her superiors move her back to the lowest position. Anna tries to see the good side of things, but the other employees’ very inimical behaviour ends up confusing her completely. Sick, unable to take it anymore, she no longer manages to take care of Morgana.