Fabrizio is a Bachelor of Arts who wants to become a writer instead of working in a car repair shop. He shares his apartment with Stefano who earns his living working as a bartender and switching from one job to another. One night, maybe under hallucination, Fabrizio dreams of making an agreement with Death. He will become immortal if no girl will ever tell him that she loves him and he will never fall in love.