"Six micro-stories of whimsical utopia narrated in a kind of “jazz-like” orchestration in which everybody can start with his “solo”, but perfectly in tune with the others. A road movie, a noir comedy. The liaison between the movie and the music is very tight and the idea of a jam-session of actors similar to that of jazz musician is not a trick: it is a well defined way of working perfectly set up by the workshop in two months (statement by the authors)