18-year-old Totone spends most of his time drinking beers and going from ball to ball in the Jura region with his gang of friends. But reality soon catches up with him: he has to look after his seven-year-old sister and find a way to earn a crust. With this in mind, he sets out to make the best comté in the region, with a view to winning gold in the agricultural show and 30,000 euros to boot.