A rainy day, a missed stop at the traffic light, a 15-year old girl skids an falls from the scooter. The ambulance takes her to the hospital where her father works as a surgeon. While a colleague is operating on his daughter, Timoteo waits. Terrified by the thought of the extreme consequences of the event he starts talking and throws away his mask of stern professional, of exemplary father and husband,to reveal his violent and deranged nature.