Dario is an ironic and chaotic student obsessed with a crush on the unattainable Lara. All his friends are in a relationship, so he’s looking to spend the summer alone in Rome. One night, after a minor cooking injury, he meets Caterina in the waiting room at the emergency department. They start dating, but stumbling upon life is not exactly a favorite of Dario’s, who finally succeeds in his intent to self-sabotage. But destiny is not done with him yet, and put him before another trial, this time with the girl of his dreams, Lara. Dario’s mental and sentimental confusion reaches the apex in this sample of a male love diary in a hot Roman summer.