Manon, a 16-years-old introvert teenager, is being forced to cohabit with her grandma, Yvonne, a former feminist activist, who doesn’t want to live alone anymore. The situation becomes trickier when Yvonne, confused, begins to think that Manon is her own daughter. Manon follows Yvonne in her delirium and starts playing the role of the mother she almost never knew. This is the chance for her to discover the true story of the women in her family and also to learn her way to become one.