Raoul rushes to Marseille where his daughter is dead, with nothing but a few names of people she hung out with and adresses of places they went to. Nothing matches: it's all bullshit. Nothing seems real except for the album she recorded. By diving into the ruckus of Agnès' life, is he rushing towards death or the beginning of something new?