David, a 30-something millennial, overweight, homosexual and with a grappling fear of flying regretfully returns to his native Argentina to attend his uncle’s funeral. There he will reconnect with his mother and his Jewish family, while embarking on a quest across Buenos Aires to quench his anxiety via driving lessons, cheap healthcare and trying to sleep with any man that shows him a little attention.