Touda only dreams of one thing: being a Sheikha, a traditional Moroccan performer empowered by the lyrics of the fierce female poets who came before her – with their songs of resistance, love and emancipation. Performing every evening in provincial bars under the lustful gaze of men, Touda plans to set her sights on leaving her small town for the bright lights of Casablanca where she hopes to be recognized as a true artist and also secure a better future for her and her son.