The humdrum lives of four women are transformed by the arrival of Italian femme fatale, Sophia Rosselini and her School for Seduction. For Clare, Irene and sisters Kelly and Donna the 'School for Seduction' is a much needed break from reality, promising much - how to be sexy, seductive and in control. Initially the course is simply great fun and the women are unleashed on their unsuspecting partners with comic, sometimes uncomfortable but often-hilarious results.