Lorenzo is the most single man on Earth. He has one-cup coffee machines, he sleeps alone and when he wakes up in the morning and goes to the bathroom he is happy to find only one bath towel and one. For sure, he has a very selfish attitude! But in Ischia he will meet Amaranta, a pretty, fascinating and mysterious girl with a secret that the man should really not happen to know...