Miranda, a TV star lives in a world of bodiguards and victim secretaries who get fired according to their whims. Domenico, an extrovert jobless man of 25 years is sent by the service agency to be interviewed for the job of assistant to the young lady but the first contact is a disaster. Amedeo, the tenant of the lower story apartment, a well educated theatrical director and a disenchanted gay, tells him that Miranda is looking for a gay secretary and he offers to prepare him for the new meeting with the girl. Domenico brilliantly passes the test without knowing that his troubles start from that very moment.