Dave wants the soft porn lifestyle but he's married with a kid. When his wife throws him out he suddenly gets the chance to try threesomes and Group sex. Ferris is young, free and single since his wife left him but he's got no money and he has to live with his mother-in-law. He gets a lot of sex but a lot of trouble as well.