This time, the Pasti brothers has created a name for themselves as VIP gravediggers, along with an eccentric half-sister they had no idea they had. They are also candidates for a desired prize never awarded before, but the evaluation commission finds a giant hole in their books and threatens to exclude them from the competition. How can this be possible? The answer is in Matteo Pasti's confession; apparently he "borrowed" a large amount of money from their company account to maintain a virtual relationship with a cam girl named Bella Salma. The sex worker is soon found dead in her villa due to an unlikely domestic accident and her name is now all over the news. It doesn't take long for Pasti's phone to ring...