Bruno is a 70-year-old recent widower who shares his home with his son and his partner. With the arrival of a grandson, he is forced to sleep in a tight room. Upon meeting up with an old friend whom he has not seen since university days, pleasant memories resurface but also unresolved conflicts. However, this encounter could change Bruno’s life as well as solve his problem.