The story of a country girl, Daniela, who meets a famous TV journalist, Claudia, and establishes strong friendship ties with her. Her ambition and her desire to run away from her provincial environment urge Daniela to leave her parents’ home to have frequent contacts with Claudia and share important aspects of her life.