In the Sanità neighborhood of Naples, there is a church that remained closed for almost thirty years until one day in 2020, when it was restored and reopened by a young sculptor who chose Naples as his workplace. This young sculptor is named Jago and is already known worldwide, with a large following on social media where many refer to him as the new Michelangelo. He has decided to tackle an iconic subject of the great Tuscan artist: the Pietà.