In Tummy Tom and the Lost Teddy Bear Tummy Tom discovers something shocking: Bear, his favorite cuddle toy, is missing and nowhere to be found. Luckily, his friend Cat Mouse is there to help, because Tummy Tom can't sleep without Bear. Many paws make light work, so they set off to find him and they have many exciting adventures on the way. An ordinary bed becomes a real trampoline, and outside you can walk along the washing line like a proper acrobat. Together they discover new places, like the meadow and the beach, and they come across other animals they have never met before. After a day full of fun and adventures, everything turns out alright in the end. They have not just found Bear, but they have also found lots of new friends along the way.