A French neurologist, arrives at the run-down Shimkent Hotel, Kazakhstan, where he encounters a solitary young man, suffering from amnesia and obviously deep in shock after some catastrophe. As they begin treatment, the patient slowly recounts his story- a tale involving industrial intrigue, cultural incomprehension, a get-rich-quick scheme which goes horribly wrong, and a desperate flight for survival across the Pakistani border.